ادیت95:گروه ویرایش نیتیو مقاله و متون انگلیسی،بازنویسی،و ترجمه فارسی به انگلیسی

خدمات ترجمه، ویرایش، و رفع سرقت ادبی

گروه ویرایش، ترجمه و رفع سرقت متون انگلیسی ادیت۹۵ تیمی متشکل از نخبگان دانشگاهی در زمینه ویراستاری نیتیو مقاله و متن انگلیسی، رفع سرقت ادبی از طریق بازنویسی متن (کاهش درصد همپوشانی)، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه انگلیسی به فارسی، و خدمات دیگر می‌باشد.

تمامی اعضای این گروه دارای مدارک دانشگاهی زبان انگلیسی و یا مدارک بین‌المللی زبان انگلیسی شامل TOEFL ،IELTS، و یا GRE هستند که همگی براساس آزمون ورودی انتخاب شده‌اند. عضویت به عنوان مترجم در ادیت۹۵ برای عموم آزاد می‌باشد.

خدماتی که در ادیت۹۵ ارائه می‌شوند عمدتاً شامل موارد زیر است:
۱. ویراستاری متون انگلیسی
۲. ترجمه فارسی به انگلیسی
۳. رفع سرقت ادبی از طریق بازنویسی متن (پارافریز)
۴. ترجمه انگلیسی به فارسی
سیاست کلی ادیت۹۵ حمایت همزمان از مترجمان و مشتریان است. کیفیت کارهای ارائه شده در این تیم رضایت هر مشتری را جلب خواهد کرد. قیمت مناسب، پاسخدهی سریع، و مسؤلیت پذیری تنها گوشه‌ای از امکانات ارائه شده توسط ادیت۹۵ می‌باشد. در عین حال، پرداخت ماهیانه منظم پروژه‌های انجام شده به مترجمین و رعایت عدالت در پرداختی‌ها براساس توانایی و کیفیت کار مترجم از سیاستهای دیگر ادیت۹۵ می‌باشد.

بایگانی

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بررسی روایی محتوا ونحوه تأیید آن

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۴ ب.ظ

روایی (Validity) یک متن نشان می دهد که ابزار به کارگرفته شده در یک آزمون تا چه اندازه در سنجش آن موفق عمل کرده اند. درصورتی که آگاهی دقیق از اعتبار ابزار آزمون نداشته باشید نمی توان به داده ها و نتایج حاصل از آزمون استناد کرد. برای تأیید اعتبار یک آزمون معیارهای مختلفی وجود دارند. انواع روایی عبارتند از: روایی محتوا (content validity)، روایی صوری (face validity)، روایی ملاکی (criterion validity)، و روایی سازه (construct validity). در ادامه به بررسی کامل روایی یا اعتبار محتوایی خواهیم پرداخت.
برای مشاهده بقیه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.edit95.com/Content_validity

  • www.edit95.com razifard

روایی ملاکی و تکنیک های افزایش آن

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۳ ب.ظ

روایی ملاکی (criterion validity) و روش های تعیین آن از موارد مهم در بسیاری از تحقیقات رشته های  روانشناسی، پرستاری، پزشکی، و علوم اجتماعی می باشد. به طور کلی، یکی از مواردی که در پایان­ نامه اهمیت بالایی دارد،  روایی (validity) و پایایی (reliability)   است.  روایی (validity) انواع مختلفی دارد که عبارتند از:روایی سازه، روایی صوری، روایی محتوا، و روایی ملاکی. روایی ملاکی (criterion validity) یک از موارد مهم در تایید پایان  نامه است. از این رو تصمیم گرفتیم که این بخش را به بررسی روایی و پایایی و معیارهای تشخیص و تایید آن اختصاص دهیم.
برای مشاهده بقیه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.edit95.com/Criterion_validity

  • www.edit95.com razifard

انواع روایی تحقیق

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۲ ب.ظ

 

در بین ابزارهای پژوهش، پرسشنامه­ ابزاری پرکاربرد و رایج است. در دنیای پژوهش، به ­ویژه زمانی که با پرسشنامه ­ها سر و کار داریم، پایایی و روایی اهمیت ویژه ای دارد. طبق یک دسته ­­بندی کلی، روایی به روایی  ملاکی (criterion validity)، روایی محتوا (content validity)، روایی صوری (face validity) و روایی سازه (construct validity)  تقسیم می­ شود که در ادامه هر کدام از آنها به طور مختصر بررسی می شود.
برای مشاهده بقیه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.edit95.com/Types_of_Research_Validity

  • www.edit95.com razifard

پایایی (Reliability) یک اصطلاح مهم در تحقیقات کیفی بوده که شامل انواع متفاوتی است. هر یک از انواع پایایی بعد متفاوتی از ثبات ابزار اندازه گیری را نشان می دهند.در این مقاله، به بررسی مختصر پایایی تحقیق: تعاریف، انواع و نحوه اندازه گیری آنها پرداخته می شود.
برای مشاهده بقیه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.edit95.com/Reliability-Definitions-Types-Measurements

  • www.edit95.com razifard

5 روش مؤثر برای یادگیری عالی واژگان انگلیسی

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۰ ب.ظ

 دانستن فقط چند کلمه  برای کسب امتیاز عالی در  آزمون های TOEFL، IELTS، GRE، MSRT، و سایزآزمون های زبان خارجی، و یا مکالمه های روزمره کافی نمی باشد. بهبود واژگان به شما در رسیدن به اهداف شغلی و رویاهایتان مؤثر باشد.

اما به دلیل تفاوت قابل توجهی که بین زبان انگلیسی و زبان فارسی وجود دارد، حفظ کردن لغات انگلیسی برای فارسی زبانان، یکی از دشوار ترین کار‌ها می باشد.همواره دانشجویان و دانش آموزان به دلیل عدم توانایی شان در حفظ کردن لغات انگلیسی از پس آزمون های مهم زبان مانند آزمون های زبان انگلیسی بر نمی آیند.

از این رو تصمی م گرفته‌ایم در این مقاله بهترین روش حفظ کردن لغات انگلیسی را معرفی  کنیم. با انجام آرام آرام کارها و استفاده از تکنیک ها و مراحل اثبات شده زیر ، حفظ کلمات اساسی TOEFLبرای شما آسان و سرگرم کننده خواهد شد. خوب بیایید شروع کنیم!
برای مشاهده بقیه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.edit95.com/Top-Five-Techniques-to-Learn-English-Words
 

  • www.edit95.com razifard

همه چیز در مورد تافل TOEFL+ نمونه سوالات

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۹ ب.ظ

آزمون تافل (TOEFL) یکی از مهمترین آزمون های زبان خارجی برای پذیریش در دانشگاه های معتبر دنیا است. اگر تا به حال در مورد آزمون های آیلتس (IELTS)،  جی آر ای (GRE)،ام اس آر تی (MSRT)، و جی مت (GMAT) شنیده باشید پس می دانید که این دو آزمون از معتبر ترین آزمون های سنجش زبان انگلیسی هستند.آزمون تافل چیست و چگونه می توان در آن شرکت کرد؟ از آنجایی سالانه زبان آموزان بسیاری در آزمونهای زبان انگلیسی مثل تافل شرکت میکنند، بدون شک این سؤال یکی از پرتکرارترین سؤالاتی است که زبان آموزان دارند. شرکت کردن در آزمون تافل و دریافت مدرک آن مزیت های بی شماری به همراه دارد. این آزمون برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در یک کشور خارجی را دارند یا حتی افرادی میخواهند در یک شرکت خارجی استخدام شوند مفید خواهد بود. شرکت‌ها و دانشگاه‌های خارجی به مدرک زبان انگلیسی احتیاج دارند تا بتوانند فرد خارجی زبانی را استخدام کنند یا به یک دانشجو پذیرش بدهند. از این رو شرکت کردن در آزمون تافل و دریافت نمره بالا فرصت های جدیدی برای افراد ایجاد خواهد کرد. لازم به ذکر است که اکثر مترجم ها و ادیتورهای گروه ترجمه، ویرایش، و رفع سرقت ادبی ادیت95 دارای مدرک تافل، ایلتس، جی آر ای و سایر مدارک معتبر زبان خارجی هستند. بنابراین، اگر قصد شرکت در آزمون تافل را دارید و میخواهید اطلاعات مفیدی در مورد این آزمون بدست آورید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.
برای مشاهده بقیه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.edit95.com/Everything-about-TOEFL

  • www.edit95.com razifard

همه چیز در مورد آزمون GRE + نمونه سوال

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۷ ب.ظ

آزمون جی آر ای (GRE) یکی از مهمترینآزمون های زبان خارجی برای پذیریش در دانشگاه های معتبر دنیا است. اگر تا به حال در مورد آزمون های آیلتس (IELTS)، تافل (TOEFL)، و جی مت (GMAT) شنیده باشید پس می دانید که این دو آزمون از معتبر ترین آزمون های سنجش زبان انگلیسی هستند. و تمرکز این دو آزمون فقط و فقط روی زبان انگلیسی می باشد. اما امروز می خواهیم آزمون  GRE را بررسی کنیم که به اشتباه، عامه مردم این آزمون را مانند TOEFL و IELTS، آزمون زبان می شناسند. در حالی که  GRE آزمون سنجش مهارت های تحلیلی متقاضیان است. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی جامع آزمون GRE بپردازیم و همچنین تفاوت ها و شباهت های این آزمون نسبت به TOEFL و IELTS را بررسی کنیم پس با ما همراه باشید.
برای مشاهده بقیه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.edit95.com/Everything-about-GRE

  • www.edit95.com razifard

درباره آزمون MSRT چه می دانید؟

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۶ ب.ظ

آزمون  ام اس آر تی (MSRT) همانند آزمون های  تافل (TOEFL)، آیلتس (IELLTS)، جی آر ای (GRE)، جی مت (GMAT)، و غیره، یکی از مهم ترین آزمونهای زبان انگلیسی  است. داوطلبان معمولا به دو دلیل  تحصیل در خارج از کشور یا تحصیل در مقطع دکتری در داخل ایران  اقدام به شرکت در آزمون های زبان می کنند. درباره آزمون MSRT چه می دانید؟ داوطلبانی که علاقه مند به دریافت مدرک دکترا هستند، جهت کسب امتیاز در مصاحبه دکتری و یا کسب مجور شرکت در آزمون جامع دکتری نیازمند مدرک زبان انگلیسی هستند. اگر هدف شما از شرکت کردن در آزمون های زبان فقط کسب مجوز برای آزمون جامع دکترا است، آزمون MSRT می تواند انتخاب خوبی باشد. چراکه این آزمون بسیار معتبر بوده و نسبت به سایر آزمون های بین المللی هزینه کمتری می طلبد. در ادامه بیشتر با آزمون MSRT آشنا می شوید.
برای مشاهده بقیه این مثاله به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.edit95.com/What-do-you-know-about-MSRT

  • www.edit95.com razifard

صفر تا صد آزمون GMAT (همراه نمونه سوال)

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۶ ب.ظ

آزمون جی مت (GMAT) به همراه آزمونهای  تافل (TOEFL)،  آیلتس (IELTS)،  جی آری ای (GRE)،  ام اس آر تی (MSRT) و غیره از آزمونهای مهم  زبان انگلیسی داخل و خارج از ایران می باشند. اگر شما هم یکی از داوطلبین مدارس کسب‌ و کار (business school) یا دانشگاه ها و کالج های مدیریتی برتر هستید، پس می دانید مدرک قبولی آزمون GMAT، یکی از معتبرترین مدرک های موجود درزمینه MBA است. نمره شما در آزمون GMAT، احتمال قبولی شما را در دانشکده مورد نظر تعیین می کند و از این رو داشتن نمره خوب در این آزمون به معنای احتمال زیاد قبولی است. در این مقاله قصد داریم نکات مربوط به آزمون GMAT را بررسی کنیم و اطلاعات بیشتری از این آزمون خدمت شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.
برای مشاهده بقیه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید.
https://www.edit95.com/Everything-about-GMAT

  • www.edit95.com razifard

تعریف روایی سازه و روش تعیین آن

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۶ ب.ظ

روایی سازه (برساخت) یکی از  انواع روایی (validity)  می باشد. انواع مختلف روایی عبارتند از:  روایی محتوا (content validity)، روایی صوری (face validity)،روایی ملاکی (criterion validity)، و روایی سازه (construct validity). روایی سازه مهم ترین دغدغه های در تحقیقات کمی انجام شده توسط نرم افزارهای ایموس، لیزرل، پی ال اس، یا اس پی اس اسس است. در ادامه، به بررسی بیشتر روایی سازه می پردازیم. با ما همراه باشید.
برای خواندن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه فرمایید
https://www.edit95.com/Construct-Validity-Definitions-and-Measurement

  • www.edit95.com razifard