ادیت95:گروه ویرایش نیتیو مقاله و متون انگلیسی،بازنویسی،و ترجمه فارسی به انگلیسی

خدمات ترجمه، ویرایش، و رفع سرقت ادبی

گروه ویرایش، ترجمه و رفع سرقت متون انگلیسی ادیت۹۵ تیمی متشکل از نخبگان دانشگاهی در زمینه ویراستاری نیتیو مقاله و متن انگلیسی، رفع سرقت ادبی از طریق بازنویسی متن (کاهش درصد همپوشانی)، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه انگلیسی به فارسی، و خدمات دیگر می‌باشد.

تمامی اعضای این گروه دارای مدارک دانشگاهی زبان انگلیسی و یا مدارک بین‌المللی زبان انگلیسی شامل TOEFL ،IELTS، و یا GRE هستند که همگی براساس آزمون ورودی انتخاب شده‌اند. عضویت به عنوان مترجم در ادیت۹۵ برای عموم آزاد می‌باشد.

خدماتی که در ادیت۹۵ ارائه می‌شوند عمدتاً شامل موارد زیر است:
۱. ویراستاری متون انگلیسی
۲. ترجمه فارسی به انگلیسی
۳. رفع سرقت ادبی از طریق بازنویسی متن (پارافریز)
۴. ترجمه انگلیسی به فارسی
سیاست کلی ادیت۹۵ حمایت همزمان از مترجمان و مشتریان است. کیفیت کارهای ارائه شده در این تیم رضایت هر مشتری را جلب خواهد کرد. قیمت مناسب، پاسخدهی سریع، و مسؤلیت پذیری تنها گوشه‌ای از امکانات ارائه شده توسط ادیت۹۵ می‌باشد. در عین حال، پرداخت ماهیانه منظم پروژه‌های انجام شده به مترجمین و رعایت عدالت در پرداختی‌ها براساس توانایی و کیفیت کار مترجم از سیاستهای دیگر ادیت۹۵ می‌باشد.

بایگانی

انواع روایی تحقیق

پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۲ ب.ظ

 

در بین ابزارهای پژوهش، پرسشنامه­ ابزاری پرکاربرد و رایج است. در دنیای پژوهش، به ­ویژه زمانی که با پرسشنامه ­ها سر و کار داریم، پایایی و روایی اهمیت ویژه ای دارد. طبق یک دسته ­­بندی کلی، روایی به روایی  ملاکی (criterion validity)، روایی محتوا (content validity)، روایی صوری (face validity) و روایی سازه (construct validity)  تقسیم می­ شود که در ادامه هر کدام از آنها به طور مختصر بررسی می شود.
برای مشاهده بقیه این مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:
https://www.edit95.com/Types_of_Research_Validity

  • www.edit95.com razifard

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی